مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

دبیر: ادای سردار‌ها را در بیاورید، مدال نمی‌گیرید | موبایل شیطان است، گولش را نخورید!

  • کد خبر: ۱۳۲۶۶۳
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
دبیر: ادای سردار‌ها را در بیاورید، مدال نمی‌گیرید | موبایل شیطان است، گولش را نخورید!
مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی کشورمان در مسابقات جهانی امروز در هتل هما تهران برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین تجلیل و تقدیر از مدال‌آوران تیم‌های ملی کشتی در مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان و زیر ۲۳ سال جهان، امروز به همت شرکت همراه اول، حامی مالی فدراسیون کشتی در هتل همای تهران با حضور کشتی‌گیران تیم ملی، اعضای کادرفنی و رئیس فدراسیون برگزار شد.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم اظهار داشت:
همراه اول رفیق روز‌های بد ما بوده، اسپانسر قبلی روزی که ما آمدیم ساختمان را تحویل نداد در حالی که رفاقتی یک‌طرفه با فدراسیون داشت و بالا و پایین فدراسیون را به اسپانسر مفت داده بودند. روزی که ما هیچی نداشتیم، پای کار ما بودند، نه امروز که ۷، ۸ مدال در هر رده داریم. یک روزی تیم امید ما سوم جهان می‌شد، همه کیف می‌کردند، اما دیروز من در جلسه کمیته انظباطی بالا و پایین سرمربی تیم ملی و مدیر تیم را یکی کردم که چرا تیم دوم شده!

وی ادامه داد:
کشتی فراتر از ورزش ایران و جزوی از فرهنگ ماست. در هر حوزه‌ای می‌توانیم اثرگذار باشیم حتی اقتصادی و سیاسی. سخت می‌گیرم، چون بچه‌های ما نباید با هر ننه‌قمری بگردند! من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم. پای بچه‌هایم هستم و از این فضای اخیر ناراحت می‌شوم. از هر کسی آن کاری را که باید انجام بدهد، بخواهید. کار رحمان عموزاد کشتی است، نه تحلیل فرهنگی. ما در همه حوزه‌ها کارشناس نیستیم، همه در فوتبال و سیاست فکر می‌کنند کارشناس هستند. یک جراح در فرودگاه چند روز پیش به من گفت کشتی را بیش‌تر از تو می‌فهمم، گفتم دروغ می‌گویی؛ انگار من بگویم جراحی را بیش‌تر می‌فهمم!

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد:
یعنی چه بچه‌های ما در هر حوزه‌ای اظهارنظر کنند؟ بچه ۲۵ ساله در چه حوزه‌ای حرف بزند؟ این شرعاً مشکل دارد. یعنی چه بیایید و صحبت کنید؟ بچه‌ها باید درباره کشتی، مبارزه یا رئیس فدراسیون حرف بزنند. تا روزی که کشتی می‌گیرید، فقط به کشتی فکر کنید. زندگی، مادر و پدرتان باید کشتی باشد تا موفق شوید. کشتی‌گیر تا روزی که سرباز است و بگوید چشم، مدال می‌گیرد، ولی ادای سردار‌ها را در بیاورد، مدال نمی‌گیرد. من گفتم ۸۶ کیلوگرم را تیم امید‌ها نبرید، چون حقش نیست. سجاد غلامی را به ناحق بردند. کاوه و درستکار یادشان رفت، ولی من فنی بلدم و دیگر بیشتر ورود می‌کنم.

دبیر پیرامون مسائل اخیر عنوان کرد:
رضا اطری باید درباره ماشین بحث کند یا کشتی؟ بچه‌های ما از سیاست چه می‌دانند؟ من با این سابقه شورا جرئت تحلیل سیاسی ندارم، الان کشتی مملکت دست ماست و باید به آن برسیم. شما‌ها الان نماینده مردم کشورمان هستید و باید افتخارآفرینی کنید. تشویق مردم من را خوشحال و فحش‌شان هم ناراحت نمی‌کند. به اینجا برسید و چیزی که خدا دوست دارد را انجام بدهید. کشتی برای آحاد مردم ایران است، نه یک قشر سیاسی خاص. اولویت در هر زمینه‌ای باید با فاصله، کشتی باشد. این موبایل شیطان است، گولش را نخورید. هر کس از گوشی رد شد، موفق شده است. رحمان عموزاد در ۲۰ سالگی مدالش را گرفته و عقد کرده، چون از موبایل عبور کرده، او الگویتان باشد. هم آن‌ور بگذارند بچه‌ها کشتی بگیرند و هم بچه‌ها کارشان را بکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->